«Генератор» сайысының екінші кезеңі

Генератор сайысының екінші турының парақшасына қош келдіңіздер! Бірінші раунд біраз қиындықтарға қарамастан финалға өтті. Дауыс беру нәтижесі бойынша ПОиСВИек-20-1 тобының студенті Әбсат Ақниет Оңталапұлының «Энергетика, жасыл технологиялар және экология» бағыты бойынша тіркелген «Бір доңғалақ – электрлі көлік» идеясы жеңімпаз болып танылды. Идея туралы толығырақ ақпаратты ол жасаған бетте білуге болады. Бұл идея конкурстың келесі кезеңіне – Шешім генераторының командалық байқауына өтеді.

Хакатон – қатысушылар шектеулі уақыт ішінде жаңа технологиялық жобаларды жасау және әзірлеу үшін жарысатын инновациялық іс-шара. Хакатондарға әдетте бағдарламашылар, дизайнерлер, инженерлер және өздерінің дағдылары мен шығармашылығын көрсеткісі келетін басқа мамандар қатысады.

Хакатонның негізгі мақсаты – белгілі бір мәселені шешу немесе жаңа өнімді жасау үшін бірге жұмыс істеу үшін дарынды адамдар командасын жинау. Көбінесе хакатондар ақпараттық технологиялар саласында ұйымдастырылады, бірақ олар медицина, экология, білім беру, энергетика және т.б. басқа салаларда да өткізіледі.

Хакатондар әдетте конкурстық форматта өтеді, онда командалар жүлделер үшін таласады немесе өз жобаларын сарапшылар мен әлеуетті инвесторларға ұсыну мүмкіндігін береді. Оқиға бірнеше сағаттан бірнеше күнге дейін созылуы мүмкін.

Хакатон процесі бірнеше кезеңнен тұрады:

1. Тіркелу және топ құру: қатысушылар оқиғаға тіркеледі және командаларды алдын ала құра алады немесе бар командаларға қосыла алады.

2. Проблемалық презентация: Хакатон ұйымдастырушылары қатысушыларға шешуі немесе әзірлеуі керек нақты проблеманы немесе тақырыпты ұсынады.

3. Жобалық жұмыс: Топтар өз білімдері мен дағдыларын пайдалана отырып, өз жобаларымен жұмыс істей бастайды. Олар кодтауды, жобалауды, зерттеуді және т.б.

4. Тәлімгерлік қолдау: хакатондарда әдетте қатысушыларға техникалық мәселелерді шешуге көмектесетін және дизайн және әзірлеу мәселелері бойынша кеңес беретін тәжірибелі тәлімгерлер болады.

5. Жобаларды таныстыру: жұмыстың соңында командалар өз жобаларын қазылар алқасына және басқа қатысушыларға ұсынады. Олар өз жұмыстарының нәтижесін көрсетіп, сұрақтарға жауап береді.

6. Бағалау және марапаттау: қазылар алқасы жобаларды ұйымдастырушылар мен тапсырыс берушінің сұрауы бойынша жаңашылдық, практикалық, техникалық іске асыру, дизайн және басқа да параметрлер сияқты әртүрлі критерийлер бойынша бағалайды. Үздік жобаларға сыйлықтар беріледі немесе өз идеясын одан әрі дамытуға мүмкіндік беріледі.

Хакатондар қатысушыларға өз қабілеттерін көрсетуге, командада жұмыс істеуді үйренуге және тәжірибелі мамандардан тәжірибе мен білім алуға тамаша мүмкіндік. Олар сондай-ақ инновацияны дамытуға және қызметтің әртүрлі салаларында жаңа технологиялық шешімдерді жасауға ықпал етеді.

Сонымен, екінші турдың міндеті – ұйымдастырушылар қойған тапсырмаға оның шешімін ұсыну. Бірінші турдың жеңімпазы – электрлі көлік идеясы. Әрине, біз Onewheel атауын пайдаланбаймыз, өйткені ол бұрыннан тіркелген сауда белгісі. Бізге плагиат қажет емес – біз шығармашылық көзқарасты жақтаймыз. Сондықтан, біз сіздерді «Жеке пайдалануға арналған шағын электр көліктері» тақырыбы аясындағы ұсыныстарыңызбен екінші турда күтеміз.

Хакатон басталар алдында әрбір команда ақпаратты іздеп, келесі ақпаратты қамтитын «үй тапсырмасын» дайындауы керек:

1. Көлік құралының, оның ішінде оның құрамдас бөліктерінің толық әзірленген тұжырымдамасы;
2. Ұсынылған шешімнің жобалық жобасы;
3. Көлік құралының ойластырылған эргономикасы мен аэродинамикасы.

Байқау жеңімпаздары келесі сыйлықтармен марапатталады:
• Бірінші орын: команданың әр мүшесіне 200 000 теңге!
• Екінші орын: команданың әр мүшесіне 100 000 теңге!
• Үшінші орын: әр команда мүшесіне 50 000 теңге!
Және, әрине, барлық қатысушылар естелік сыйлықтарға ие болады.

Екінші турға қатысу үшін сіз өз командаңызды тіркеуіңіз немесе қатысушылардың бірі ретінде әлдебіреу құрған командаға тіркелуіңіз керек. Жеке командаңызды құру үшін сізге толық аты-жөніңізді және байланыс ақпаратыңызды, команданың атын, командадағы лауазымыңызды және сізде конкурсқа қатысуға өтініш беруге мүмкіндік беретін құзыреттеріңіз бар екенін растайтын нысанды толтыру қажет. командадағы таңдалған лауазым (резюме, сертификаттар және т.б. бар бұлтқа сілтеме). Сіз тек бір командаға қатыса аласыз.

Хакатон қатысушылары командада әртүрлі рөлдерді атқара алады. Мұнда олардың кейбіреулері бар:

1. Әзірлеуші: жобаның техникалық бөлігін бағдарламалауға және жасауға жауапты. Белгілі бір бағдарламалау тілдері немесе технологиялары бойынша сарапшы болуы мүмкін.

2. Дизайнер: жобаның пайдаланушы интерфейсін (UI) және пайдаланушы тәжірибесін (UX) жасауға жауапты. Дизайн макеттерін, иллюстрацияларды және басқа графикалық элементтерді әзірлеумен айналысады. Ол жобаны қазылар алқасына ұсыну үшін де материалдарды дайындайды.

3. Зерттеуші: Хакатон тақырыбына қатысты салада зерттеу жүргізуге жауапты. Деректерді жинап, талдай алады, есептер мен презентацияларды құрастыра алады.

4. Бизнес-аналитик: нарықты және пайдаланушылардың қажеттіліктерін талдауға жауапты. Мақсатты аудиторияны анықтауға және жобаны жылжыту стратегиясын жасауға көмектеседі.

5. Жоба менеджері: топ жұмысын жоспарлауға және ұйымдастыруға жауапты. Қатысушыларды үйлестіреді, мерзімдерді белгілейді және тапсырмалардың орындалуын бақылайды. Ол шешімді қазылар алқасына ұсынуға да жауапты.

6. Маркетолог: жобаның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге жауапты. Пайдаланушыларды жылжыту және тарту, жарнамалық материалдар мен контент жасаумен айналысады.

7. Сынақшы: Жобаның функционалдығын тексеруге және сынауға жауапты. Қателер мен қателерді іздейді, жақсартулар мен түзетулерді ұсынады.

Әрбір мүше өзінің дағдылары мен қызығушылықтарына байланысты бір немесе бірнеше рөлдерді орындай алады. Команданың теңдестірілген болуы және мүшелердің бірін-бірі толықтыруы маңызды.

Шешім генераторына қатысу үшін команда 3 адамнан тұруы керек. Келесі командалық лауазымдар ұсынылады:

– команда капитаны (сонымен қатар жоба менеджері). Шешілетін міндеттер саласы: хакатонға «үйдегі» препараттарды дайындау; ұжымдық жұмысты жалпы ұйымдастыру; туындайтын мәселелерді шешу; қазылар алқасының алдында қорытынды шешімді ұсыну және қорғау;
– әзірлеуші ​​(жобаны орындаушы деп аталады). Шешілетін міндеттер саласы: жобаны аппараттық қамтамасыз етуде, кодта және т.б. іске асыру.
– дизайнер (дизайнер деген атпен). Шешілетін міндеттер саласы: мәтінді әзірлеу және жоба презентациясының дизайны; ұсынылған шешімнің сыртқы түрі; пайдаланушы интерфейсі; өнімнің жалпы эстетикасы.

Хакатонға дайындық кезінде қатысушылар бірнеше шеберлік сабақтарына қатысуы керек. Бұл туралы толығырақ бөлек хабарландыру болады. Сондай-ақ, кез келген қызығушылық танытқан студенттер мен қызметкерлер бұл шеберлік сабақтарына офлайн және онлайн түрде келе алады. Шеберлік сабақтарының күтілетін тақырыптары төмендегідей:

1. Бағалау және мәселені шешу. Берілген тапсырманы қалай бағалауға болады; тапсырманы қалай бөлшектеу керек; әртүрлі мәселелердің шешімдерін қалай шығаруға болады, соның ішінде бір үлкен мәселенің бөлігі ретінде;
2. Топтық жұмыс. Топтық жұмысты қалай орындау керек; топ мүшелері арасында жұмысты қалай дұрыс бөлу керек; ұжымдық синергия;
3. Питинг. Жоба презентацияларын қалай дайындау керек, жоба презентацияларында қалай сөйлеу керек, өз жобаларыңызды қалай «сату» керек (сіз жобаңызды ұсынатындар туралы не білуіңіз керек және оларға қалай бейімделу керек);
4. Хакатонда өзіңізді қалай көрсетуге болады (тақырып өзгеруі мүмкін).

Бірақ мастер-класс жүргізушілер жалпы бағытты сақтай отырып, белгіленген тақырыптан ауытқуға құқылы.

Біз сізді және сіздің ШЕШІМДЕРІҢІЗДІ күтеміз! 2023 жылдың 17 қарашасына дейін тіркеле аласыз. Хакатонның өзі жұма күні, 24 қарашада, таңғы сағат 10.00-ден 19.00-ге дейін өтеді, таңғы 9-да келеді.

Команданы тіркеу
Бұрыннан құрылған командаға қосылыңыз

Сұрақтар? Go чатқа:

Telegram – https://t.me/+uV2NV80SWmAwZjMy

WhatsUp – https://chat.whatsapp.com/JXVbs4itbQdEQpcw4hnXDV

Толығырақ – БАЙҚАУ ЕРЕЖЕЛЕРІ Генератор